مردم دارالعباده بار ديگر در 22 بهمن حماسه اي جاويد آفريدند

مردم مومن ديار دارالعباده يزد با حضور گسترده خود در راهپيمايي يوم الله 22 بهمن ماه، 33 سالگي انقلاب اسلامي را جشن گرفته و حماسه اي جاويد آفريدند.

، در پايان اين راهپيمايي ، مشاور عالي فرمانده معظم كل قوا در سخناني به علل ناكامي توطئه هاي مكرر دشمنان عليه نظام جمهوري اسلامي پرداخت و گفت: دشمنان از همان ابتداي انقلاب توطئه هايي براي انحراف انقلاب و يا تضعيف آن طراحي كرده بودند كه از آن جمله مي توان به طراحي كودتاها، راه اندازي 8 سال جنگ تحميلي، طراحي فتنه هاي تير 78 و 88 و.... اشاره كرد.

سردار سرلشكر"سيد يحيي صفوي" حضور هوشمندانه مردم و وفاداري آنان به نظام اسلامي، تدابير حكيمانه رهبر معظم انقلاب و آمادگي و اقتدار نيروهاي مسلح را از جمله مولفه هاي شكست اين توطئه ها برشمرد.

وي افزود: اين انقلاب به رهبري امام (ره) هديه و نعمتي از جانب خداوند متعال بود كه مناسبات سياسي و اقتصادي خاورميانه و جهان را تغيير داد.

مشاور عالي فرمانده معظم كل قوا در بخش دوم سخنان خود به تشريح تأثيرات انقلاب اسلامي بر بيداري اسلامي پرداخت و ادامه داد: به فضل الهي انقلاب اسلامي سرآغاز بيداري اسلامي كشورها از شمال آفريقا تا خاورميانه و زمينه ساز انقلاب جهاني حضرت مهدي(عج) است.

وي تصريح كرد: اينكه برخي ميگويند آمريكائيها خود مي خواستند اين اتفاقات بيافتد فكري باطل و بيهوده است و به لطف خدا اين الگوي مبارزه با ديكتاتورها كه برگرفته از انقلاب اسلامي است همچنان ادامه خواهد يافت.

سرلشكر صفوي با بيان اينكه امتداد بيداري اسلامي فراتر از مرزها گسترش مي يابد، خاطر نشان ساخت: امروز غرب و آمريكا و اروپا خود را در محاصره بيداري اسلامي مي بينند.

وي اضافه كرد: امروز خاورميانه اسلامي شكل گرفته و رژيم صهيونيستي احساس نابودي مي كند.

اين مقام عالي رتبه گفت: ملت ايران در انتخابات مجلس شوراي اسلامي با اتحاد و اقتدار، همچون امروز حماسه اي به ياد ماندني خلق خواهند كرد.

صفوي همچنين سلام گرم رهبر معظم انقلاب حضرت آيت الله العظمي خامنه اي (مدظله العالي)را به مردم استان يزد ابلاغ نمود.

استاندار يزد نيز در سخناني، از ملت ايران اسلامي و مردم سخت كوش و نجيب دارالعباده يزد براي خلق حماسه حضور تشكر و قدرداني كرد.

"محمد رضا فلاح زاده" گفت:ما که از بلندای حرا آمده ایم ، از خم غدیر سیراب شده و در شط فرات غسل شهادت کرده ایم، گوش به فرمان رهبر انقلاب، تمام توطئه های دشمنان انقلاب و اسلام را خنثی خواهیم کرد تا انشاالله پرچم بر حق جمهوری اسلامی توسط رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) به دست مصلح کل حضرت بقیه الله(ارواحنا فداه) سپرده شود.

اجراي سرود دانش آموزي و قرائت قطعنامه از ديگر برنامه هاي اين مراسم با شكوه بود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا